Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

 KΛΑΣΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Παιχνίδια γνωριμίας
Στόχοι:Γνωριμία των παιδιών
Κοινωνική δεξιότητα αυτοπαρουσίασης
Να συνεργάζονται
Να δημιουργήσουν φιλικές σχέσεις
Kινητικό παιχνίδι με μουσική
Με μουσική τα παιδιά σκορπ'ιζονται στο χώρο.Χορεύουν αυτοσχεδιάζοντας και με το σταμάτημα της μουσικής
βρίσκουν έναν φίλο,του χαμογελούν,ακουμπύν το μάγουλο.



Τα παιδιά κάνουν τους δημοσιογράφους.
Στόχοι
Καλύτερη γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους
Ακρόαση
Συγκέντρωση προσοχής
Δεξιότητα συνεργασίας ανάμεσα στα παιδιά.
Τα παιδιά κάνουν ερωτήσεις για να μάθουν αυτά που θέλουν.
Που μένεις;
Έχεις αδέρφια;
Ποιο είνα το αγαπημένο σου παιχνίδι;
Ποιο είνα το αγαπημένο σου χρώμα;
Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;

Μαθηματικά
Χωροχρονικές ένοιες(Πάνω-κάτω)
Οι ναυαγοί 
Τα παιδιά παίρνουν μια θέση στο χώρο και μπροστά τους τοποθετούμε ένα μεγάλο τουβλάκι γυμναστικήε.Τα παιδιά είναι ναυαγοί και το τουβλάκι στεριά,το νησάκι τους.Όταν είναι κάτω από το τουβλάκι κουνούν τα χέρια σαν να κολυμπούν.Φωνάζουμε "Καρχαρίας!Πάνω στο νησί!"και τα παιδιά ανεβαίνουν πάνω στο τουβλάκι.Λέμε στη συνέχεια"κάτω" και τα παιδιά συνεχίζουν να κολυμπούν.
Στόχος:Nα αντιληφθούν τη θέση τουςπάνω κάτω σε σχέση με τα αντικείμενα.


Ένοιες(μπρος,πίσω.ανάμεσα)


ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
Κατά την ενασχόληση μας με το θέμα"Ο εαυτός μου"τα παιδιά παρουσίασαν στην ομάδα την οικογένεια τους μίλησαν για τα μέλη που την αποτελούν ,παππούς γιαγιά,αδέρφια.
Παρουσίασαν τι γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας τους με  φωτογραφίες ή ζωγραφιές και  με τα κοινά ενδιαφέροντα τους.
Στόχος
Nα διηγούνται και να περιγράφουν πρόσωπα.


  ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
Δίνουμε εικόνες που παρουσιάζουν τα στάδια ανάπτυξης ενός αγοριού κι ενός κοριτσιού και τα παιδιά τις τοποθετούν μετην σειρά.
Αναγνωρίζουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στους ανθρώπους .Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα στάδια βιολογικής ανάπτυξης του ανθρώπου.
Παράλληλα παρατηρούν τα νέα φυτά που ήρθαν στην τάξη μας.Βλέπουν πως είναι τα φύλλα τους, το χρώμα, τα αγγίζουν, συγκρίνουν τα μεγέθη τους, διατυπώνουν ότι και αυτά χρειάζονται φροντίδα. Όπως ο άνθρωπος έχει ανάγκη από τροφή. νερό, ζεστασιά και αγάπη για να ζησει έτσι και τα φυτά.

Μαθηματικά
Στόχος:Να αντιληφθούν την χρονική διαδοχή των γεγονότων.




 Στόχος
 Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους φυτικούς οργανισμούς στο άμεσο περιβάλλον τους.



















Δεν υπάρχουν σχόλια: